مدیریت آموزشی و مدیریت آموزش عالی

تعلیم ندادن به کسی که علاقه‌مند آموختن است هدر دادن یک «انسان» و تعلیم به کسی که علاقه‌مند به آموختن نیست هدر دادن «خود» است.

مدیریت آموزشی و مدیریت آموزش عالی

تعلیم ندادن به کسی که علاقه‌مند آموختن است هدر دادن یک «انسان» و تعلیم به کسی که علاقه‌مند به آموختن نیست هدر دادن «خود» است.

دانلود جدول مورگان

در مواردی که واریانس جامعه یا در صد مورد نیاز در اختیار نداشته باشید می توان از جدول مورگان برای برآورد حجم نمونه استفاده کرد این جدول حداکثر تعداد نمونه را می دهد و آگر با فرمول کوکران نیز محاسبه کنید حتما کمتر از این باید باشد.



 دانلود جدول مورگان




-------------------------------------------------------------------------------------------

در ذیل می‌توانید متن اصلی جدول به همراه نحوه محاسبه آن را که به صورت زبان اصلی می‌باشد دانلود و مشاهده کنید.


Krejcie and morgan


نظرات 5 + ارسال نظر
هستی یکشنبه 17 بهمن 1389 ساعت 10:48

ممنون از اینکه جدول رو گذاشتید.

[ بدون نام ] شنبه 10 اردیبهشت 1390 ساعت 13:59

از اینکه جدول را در وبلاگ خودتان گذاشتید متشکرم

سارا یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 12:50

واقعا ممنون واقعا به این جدول و فرمول نیاز داشتم

آمیتیس چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 22:25

سلام
ممنون از رفرنس انگلیسی

سحر یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 17:29 http://saharelaj@ymail.com

سلام ممنون از اینکه جدول رو گذاشتین.سوال داشتم میشه بگین من اگر بخوام براسا جدول مورگان حجم نمونه رو مشخص کنم تفکیک زن و مرد رو چطورانجام بدم.من 186 نفر تعداد دارم که 79 نفر از اینها خانم هستن و 186 نفر آقا.آیا اگر حجم نمونه رو از طریق جدول مورگان مشخص کنم بازهم باید خانم و آقا رو تفکیک کنم؟ با تشکر

سلام

اگر تعداد جامعه 186 نفر باشد، تعداد نمونه شما 127 نفر خواهد بود
اگر از جامعه 186 نفری شما 79 نفر خانم و 107 نفر آقا باشد پس تعداد نمونه شما برای خانم ها 55 نفر و تعداد نمونه آقایان باید 72 نفر گرفته شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد