ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
ارائه مدلی جهت ارتقاء اثربخشی کانون های توسعه و پرورش مدیران مبتنی بر شایستگی
.
.
ایوب موحدزاده
بهار93
.
چکیده
هدف اصلی مقاله معرفی مدلی تجربی و کاربردی جهت اجرای کانون های توسعه و پرورش مدیران مبتنی بر شایستگی های رفتاری است. روش بررسی، مطالعه شخصی و تجربه نویسنده در اجرای کانون های ارزیابی و توسعه مدیران و همچنین روش کتابخانه ای بوده است. به منظور گردآوری گردآوری اطلاعات از طریق فیش برداری از منابع کتابخانه ای (مقالات و کتب داخلی-خارجی) نیز استفاده شده است. بدین منظور در ابتدا به سیر تحول و تطور تعریف و مفهوم شایستگی و مدل های توسعه و آموزش مدیران مطرح، سپس به تشریح مدل پیشنهادی و اجزاء آن پرداخته شده است. در پایان پیشنهادات، راهکارها و روشهای تجربی و کاربردی جهت توسعه و پرورش شناختی و رفتاری مدیران برای اجرای بهتر دوره ارائه شده است.
.
.
واژه های کلیدی: کانون توسعه و پرورش، شایستگی مدیران، مدل پرورشی، مربی گری