مدیریت آموزشی و مدیریت آموزش عالی

تعلیم ندادن به کسی که علاقه‌مند آموختن است هدر دادن یک «انسان» و تعلیم به کسی که علاقه‌مند به آموختن نیست هدر دادن «خود» است.

مدیریت آموزشی و مدیریت آموزش عالی

تعلیم ندادن به کسی که علاقه‌مند آموختن است هدر دادن یک «انسان» و تعلیم به کسی که علاقه‌مند به آموختن نیست هدر دادن «خود» است.

دانلود پرسشنامه‌ رهبری‌ تحولی‌آموزشی‌

جهت دانلود پرسشنامه رهبری تحولی آموزشی مدیران روی عبارت ذیل کلیک کنید:



پسورد: edumanagement

مؤلفه‌

تعداد سوال

توزیع سوالات در پرسشنامه

ویژگی‌های آرمانی

4

5-9-11-13

رفتار‌های آرمانی

4

2-7-12-19

  ترغیب ذهنی

4

1-3-16-18

انگیزش الهام بخش

4

4-6-14-20

ملاحظات فردی

4

17-15-10-8

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 8 مهر 1388 ساعت 13:51

سلام ببخشید من میخوام کارشناسی ارشد مدیریت اموزشی دانشگاه بجنورد امتحان بدم جزوه ندارم از کجا می تونم ژیدا کنم. لطفاْ راهنمایی کنید. با تشکر آذر میلم هم اینه:az_mo62@yahoo.com

shgh12@yahoo.com پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 23:00

salam
omidwaram hale shooma khoob ashe
man be porseshname haye sabkhaye rahbari niaz daram
wali nmitoonam az inja dl knam error mizane
mishe be emailam send knid
mamnoon misham
ghasemi

hashemi سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 10:33 http://imanhashemi893@gmail.com

salam
omidwaram hale shooma khoob ashe
man be porseshname haye sabkhaye rahbari niaz daram
wali nmitoonam az inja dl knam error mizane
mishe be emailam send knid
mamnoon misham
hashemi

با سلام خدمت دوستان
دوستان به علت مشکل دانلود عذر خواهی می‌کنم و تا هفته‌ی آتی برطرف خواهد شد.و عزیزانی که درخواست پرسشنامه‌ها رو کردند تا حد امکان و خیلی زود به ایمیلشان خواهم فرستاد. موفق و پیروز باشید

هاشمی سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 17:37 http://imanhashemi893@gmail.com

سلام
خیلی ممنون از اینکه به درخواستم توجه کردید.
من خم برای شما موفقیت و شادکامی را خواستارم

ایمان پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1389 ساعت 16:55 http://hadimohammadi2000@yahoo.com

سلام
ممنون میشوم برلی بنده هم ارسال کنید
موفق باشید

زهرا غلامی چهارشنبه 3 آذر 1389 ساعت 00:18 http://za.gholami@gmail.com

سلام
از اطلاعات مفید و ارزندتون بسیار سپاسگذارم. من تازه با وبلاگتون اشنا شدم. دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی هستم پایان نامه من در رابطه با رفتار شهروندی سازمانی معلمان هست و ممنون میشم اگر پرسشنامه های مرتبط رو که تو وبلاگتون هست و من نتونستم بازشون کنم رو به من بفرستین.
بازم از لطفتون ممنونم.

سلام. ایمیل شد.

زینب یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 16:06 http://s.fatama110@yahoo.com

باعرض سلام وخسته نباشید.
من هم پرسشنامه های درباره سبک رهبری میخاستم.
ممنون از زحمات تون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد